Jobbdags

Såhär ligger det till:

Depression.

Det är diagnosen på pappret och tydligen en sjukdom jag har, enligt läkaren.

Allt jag vet är att jag inte mår toppen och att jag ibland mår så dåligt att jag får panikattacker. 

Men. Jag älskar mina barn, jag älskar min familj och jag har massor med framtidsdrömmar, så jag tror inte depressionen är speciellt djup. Mer som en svacka.

Jag var sjukskriven fyra veckor och idag var första dagen tillbaka på jobbet. Jag har också funderat på att byta jobb, och där får vi se vad som sker... Just nu fokuserar jag på att ta en dag i taget.

En sak jag bestämt mig för är att bli lite mer social. Träffa folk både med och utan barn. Uppta gamla kontakter. 

Igår fikade jag med Milla och Fidde till exempel. Hur kul som helst! 😊 Milla går i väntans tider, det ska bli så kul att få se vem som gömmer sig där inne! Fidde har jag inte träffat sedan jag var 14, så det var ju himla kul att få snackas vid lite. 



Såklart går barnen alltid först, dom ska få all tid när jag inte jobbar. Sen får man se när man kan klämma in lite andra aktiviteter, det mesta kan ju barnen vara med på. 

Puss å kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback