:)

Japp, vi kör en sån där snabb uppdatering på vad som hänt sedan sist:

- Träffat Milla och lille Loke
- Varit hos tandläkaren (utdragning av en till visdomstand väntar...)
- Tränat kontinuerligt och varit noga med kosten
- Biodejt med Mathilda
- Bebisträff i Lödde
- Välkomnat hem Alva från Mallorca (och mormor, morfar & Lykke) med grillning
- Hälsat på Michelle och hennes fina tvillingmage

Lite smått och gott, utöver detta har jag såklart umgåtts med familjen. Som mammaledig är barnen min vardag, det är helt fantastiskt att få spendera dagarna med bus i massor. Vet inte hur jag ska klara av att skola in Minna till hösten...

Det är förövrigt ett år sedan jag tog mitt körkort idag. Höggravid med examen intågande. Galet och ett enormt bevis på hur tiden spinner iväg... 

Jag har även börjat se över min kost och träning. Börjat ed lite lätt styrka, samt kondition. Löpning/powerwalks på slingan osv. Det är så jäkla underbart! Jag längtar inte till det innan jag är iväg, men under tiden man springer känner man sig nästan hög. Kommer fortsätta med detta länge! 13 kg vill jag ha bort, 2 har redan försvunnit. :) 

Var också med Minna på BVC: 
Minna, 10 månkontroll:

10430g
77cm
47,4cm

Lång tjej, exakt lika lång som storasyster i samma ålder, men ett halvt kilo mindre. :)































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback