:)

Jag tycker att dagarna går skrämmande fort just nu. Och det är ofta saker på schemat... Så helt plötsligt idag när jag och Minna hämtade Alva så klagade hon på huvudvärk, vilket nu några timmar senare är feber. Så hon får vara hemma resten av veckan. Skulle imorgon egentligen ta ut min spiral som bara jävlas med mig (aldrig mer hormoner!!!) och tandläkaren på torsdag, men det får skjutas fram. 

Vilket galet härligt väder idag! Hoppas det håller i sig ❤️ 

Lite bilder följer 😊














Jag skulle så gärna vilja gå ner 10 kilo men de sitter som BERGET hur jag än gör!!!! Frustrerande!!! Operationen hjälper ju inte nu längre såhär långt efter. Men men, bara fortsätta kämpa så ger det väl med sig till slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback