Mycket som hänt på kort tid...

Hej hopp!

Här går tiden undan, sedan sist har vi hunnit med en hel del. 

• Alva har haft avslutning på simskolan
• Hon har sprungit Norreboloppet
• Minna blev sjuk efter Alva
• Det har varit Valborg 
• Vi har firat Linns konfirmation
• Ikeabesök
• Bebisträff hos Therese
• Bebisträff hos Hanna i Vellinge
• Utekväll på Möllan med Lina
• Restaurangbesök med Jennie på Ninnas
• Dejt med mannen i mitt liv
• Äventyr med Mathilda och Frode på Busfabriken
• Utflykt till Skrylle med Jessica och familj

Jo, en del har vi hunnit med, haha! Utöver detta har vi hängt på lekplatsen, busat hemma osv. Och Minna utvecklas i en galen takt! Hon är snabb som en häst på att ta sig fram, ligger still med armarna, rumpan i vädret och skjuter ifrån med benen. Ser helroligt ut! Hon ställer sig upp i spjälsängen och kallar när hon vill upp, går lite med gåstolen, kryper några steg, vill ge saker till en, går och håller i händerna. Sover oftast 2grr/dag en gång på förmiddagen och en på eftermiddagen. 

Idag packar vi väskan till Alva som ska bege sig till Mallorca tidigt imorgon bitti med sin mormor och morfar samt kusin Lykke. Här har ni en nervös mamma! Visar det inte för henne, förutom att jag kramar och pussar henne konstigt, hihi. Vilka kluvna känslor man har... Jag vill inte vara utan henne en hel vecka, samtidigt som jag inte vill vara den som hindrar henne. Så jag förblir tyst. Hon ska ju träffa "Lollo och Bernie", hennes dröm. Fan vad jag kommer sakna henne... 

Lite bilder:











































Så tacksam för alla underbara människor i mitt liv, alla jag nyligen träffat och alla jag ska träffa inom närmsta framtiden. ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback