Kontraster

Alva haft haft någon jobbig förkylning nu en vecka med feber som kommit och gått. Sovit flera timmar om dagen och knappt haft någon aptit. Först idag började hon äntligen må bättre och febern var obefintlig. Vi har turats om att ta hand om henne och passat upp henne extra mycket, precis som man förtjänar när man mår dåligt. ❤️ 

I lördags spenderade barnen en dag med pappan sin som annars jobbar och är iväg hela dagarna. Jag var iväg på sociala äventyr, började med en fika med en gammal vän, Fredrik. Träffade sedan Mathilda, Johan, Linn, Jessica, Jesper och Linns syster med sambo. Vi körde först trekamp på Lacerdome - trots besvikna på att det tog slut alldeles för fort så var det riktigt kul och tävlingsinstinkten kom fram, haha. Därefter begav de sig till ett go-cart ställe i väntan på bokningen på Jensens. En kul kväll med ett härligt gäng. Jag och finaste Mathilda beslutade oss sedan för att snacka vidare någon timme på TGIF. Vilken fin människa hon är, med henne kan jag vara mig själv! ❤️ 

Det här med att vara mer social fungerar verkligen. Mår så mycket bättre av det och blir gladare av att komma iväg då och då. 

Idag har vi myst jag och barnen, busat lite och plockat undan. Redan vid 20.00 hade båda somnat, Alva däckade i soffan. Det har inte hänt på väldigt länge... Så för oss vuxna blev det filmkväll :) 

Diverse bilder följer :) 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback