....

Idag var jag och Minna på bebisträff med några tjejer från BVC's föräldraträff. Träffarna på BVC är slut men några av oss bestämde sig för att fortsätta ses, och kul är det! ❤️ Supergoa människor allihopa. 




Barnen börjar mer och mer intressera sig för varandra och ska känna känna, klämma, pilla, nypa så mycket det bara går. Snor leksaker från varandra gör de också, haha!

På tal om mammaträff så ska jag på torsdagkväll käka fondue med några andra mammor som träffats på ett forum, julimammor. Barnfritt blir det och även det välbehövligt! ❤️ 

Jag försöker göra saker som jag vet gör mig glad. Målet är att må bättre och jag mår bra av att träffa folk... Vilket jag först nu inser att jag hållit mig ifrån och saknat. 

Minna börjar för övrigt få tand nummer två nu. Den första var på hennes vänstra sida i underkäken och nu syns lite av den högra. Napp tycker hon fortfarande om, och tacksam för det är jag! 


Jag har också sedan Alva låg i magen varit med i en novembermammagrupp som fortsatt följa varandra. Nu har vi startat brevväxling barnen mellan och en överlycklig Alva fick brev idag! ❤️ Är det någon mer som vill skriva till henne är det fritt fram, svar garanteras! :)










Kommentarer
Postat av: M C

Åh...önskade vi på vår BVC mammagrupp också gjort det....eller ja, önskar vi fann varandra....men vi var bara 3, skulle varit 5 och var 4 en gång....men resten av tiden var vi 3 och de andra två kände ju redan varandra 😒 😔

Fast sen önskar jag ju å andra sidan att jag var mer framåt och hade lätt att få kontakt med folk och att jag också var en intressant person som faktiskt hade nåt att prata om 😕

2015-02-25 @ 08:35:27
URL: http://lyckligagatans.webblogg.se/
Postat av: M C

Alva får gärna skicka brev till Joey om hon vill, han är alltid så sur för där "aldrig" är några brev till honom i posten 😉😘

2015-02-25 @ 14:04:04
URL: http://lyckligagatans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback