Uppdatering av läget

Fortsätter skriva här med lösenord, som kommer ändras snart. Ni som vill vara kvar kan ju kommentera. Stannar här eftersom att jag snart börjar jobba, och vill då inte ha en öppen blogg för alla att se.

Förra veckan var jag hos psykologen för sista gången. Det har varit så fantastiskt att få prata med henne! Jag vet inte vad jag skulle gjort annars. Jag mår numera så pass bra att jag kan stå på egna ben, med verktygen att själv kunna hantera problem längs med vägen. 

Jag älskar att vara mammaledig just nu! Det är föräldragrupp, mammaträffar, gos med bebis och bus med storasyster varje dag. <3 Minna sover oftast 6-8 timmar per natt och skriker bara ibland när hon är hungrig eller trött. Ingen magknip, ingen förstoppning.. Ja, det går bra nu helt enkelt. Men jag vet ju också att det kan ändras på två röda - så jag försöker ta en dag i taget!

Ska verkligen försöka blogga mer frekvent... Försöka ;)

Bilden visar hur mycket som kan ändras på två månader...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback