Att inte räcka till...

Det är inte helt lätt när man är van att få ha mamma och pappa helt själv i 3,5 år sedan plötsligt dyker det upp en krävande bebis som tar all uppmärksamhet. 



Vår lilla solstråle... Det sista jag vill är att hon ska känna sig ensam. Det får mig att önska att tiden kunde gå, så att Minna blir lite äldre och inte är lika beroende av mig. Någon dag snart ska Alva dock få ha både mamma och pappa helt för sig själv på utflykt medan Minna myser hos mormor och morfar. Längtar!!! <3

Idag har jag ammat, ammat och ammat lite till. Annars har Minna bara gnällt... Och det är nog det som till viss del blev för mycket för fina, fina storasyster. Vi kom iallafall iväg till lekplatsen en runda!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback