Vattkoppor - round 2

Så. Jävla. Trött. På. Detta. Nu.

Då var det Minnas tur att drabbas av vattkoppor, lagom till Alva blev frisk. Helvete också. Är så upprörd och arg att jag svär, lev med det.


Alva skulle vara på förskolan imorgon, hon har tjatat hål i öronen på oss om det en vecka nu. Det har varit pest för henne att vara här hemma så mycket, att inte få leka med andra. 

Sen skulle det varit dop för Minna på söndag - inställt.  Det enda positiva där är ju att vi får tillgång till större lokal nästa datum så att vi även kan bjuda vänner nu. Vilket vi intet kunde till söndag.

Jag känner redan paniken komma när jag tänker på en, två veckor till av sjukdom och hemmasittande... 

För att avsluta med något positivt vann jag biobiljetter till mig och min pappa idag. ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback