Bebis

Ja, som många kunde lista ut så rörde det sig om en liten i min mage. :)

Jag är just nu i vecka 15, bebisen är runt 10 cm och har fortfarande stor plats att röra sig på. Alva tycker det är världens roligaste samtalsämne just nu, allt handlar om "Mamma, när bebisen i din mage kommer ut ska den få leksaker av mig". Så än är hon positiv, men vi får väl se hur det blir när det väl är verklighet! ;)

Vi är iallafall jätteglada, och tycker båda att detta verkligen är livets mirakel och inget man ska ta för givet! Att vara gravid är denna gången inget roligt, på grund av illamående och yrsel. Man kan inte riktigt njuta av graviditeten. Men förhoppningsvis försvinner detta snart så att jag kan börja leva normalt igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback