25 februari

Morgonen började med ett gruppseminarie och därefter var det dags för lite enskilt pluggande innan lunchen. Som vanligt började lilltjejen i magen sparka hejvilt en stund efter maten, något som aldrig slår fel. Denna gång lyckades jag till och med filma boxningen, där det ser ut som att hon misshandlar min mage inneifrån, haha! Snart är jag klar med min uppgift och efter att den är inlämnad så beger jag mig direkt för att hämta Alva. Sen ska vi busa massor på lekplatsen. Vädret ska inte klagas på idag, sol och vår i luften... något annat begär jag inte just nu!
 
Har sedan sist hunnit övningsköra lite då och då, både på körskolan och med P-H... Häromdagen tog vi en sväng till Center Syd vilket gick bra. Igår körde vi i stan. Det viktigaste för mig är att hålla igång körningen nu och teorikunskaperna, jag har ju tidigare gett upp (2 grr) på grund av pengar och på grund av stress i skolan.. Men nu finns inga sådana ursäkter, jag pluggar på distans (visserligen massor att göra, men jag kan göra det mesta hemma) och körskolan är betald för till största del. Det enda jag kämpar mot nu är TIDEN. 14 juli är vårt andra mirakel bekräknad till och innan dess vill jag ha körkort. Jag är inte dum i huvudet, jag förstår att det lär bli svårt, jobbigt, kämpigt och jäkligt tufft... men om man inte har mål kommer man ingenstans. Så jag ska göra mitt bästa! Sedan kan allt hända, för tidig födsel, långa väntetider osv osv, men det är saker man får ta där och då om de skulle hända. Just nu mår jag överlag bra och det är det jag utgår från. :)
 
Nedan syns några allmäna bilder från senaste dagarna...
Hoppas ni får en bra dag! :)
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback