Söndag

Trodde verkligen att det var lördag idag, måttligt besviken av att inse att så inte är fallet... Men det ska nog bli en bra dag ändå. Minna leker i babygymmet, de andra två sover och jag sitter och myser i soffan. Man får passa på med en lugn och trygg bebis. Hon vänder sig och sneglar på mig ibland och när jag ler mot henne skiner hon upp i ett leende hon med. Lilla fina underbara bebis. Vilken tur jag har som har turen att få vara mamma till dig och din storasyster!
 

 
I fredags lämnade jag familjen hemma och stack en sväng för att kika på julklappar. Nu är de färdiga, med något litet att komplettera med.. Jag har lite svårt att inse att det är jul om några få dagar bara. Och sen nyår.. och sen börjar jobbet.. Men det har verkligen lättat de senaste dagarna. Minna är mycket, mycket lättare och lugn nu (även om hon vaknar femtioelva gånger varje natt) och blir mindre och mindre beroende av amningen. Flaska funkar nästan lika bra nu.
 
"Vill ha"-begäret är så gigantiskt hos mig just nu! Fy bövelen! På sparlistan står just nu en iPhone 6 och en bil. Men har man barn går det inte riktigt att prioritera sig själv så det får komma när det kan. Har kikat lite på en bra nybörjarbil dock som jag ska använda att pendla till jobbet med. Det blir ju en gammal skruttsak, men det är nog bara bra med tanke på hur jag kör. HAHA! Ja, jag skojar inte. Att jag fick körkort är helt ofattbart...
Angående ny mobil så är det ju inget konstigt, vet ni som känner mig väl. No need to exlain där.
 
Andra bilder tagna sen sist...
 
Pappan och barnen på väg till stan och lekplats medan jag var och shoppade julklappar :)
 
Syskonkärlek <3
Morfar och Alva igår <3
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback