<3

Och så var det äntligen helg igen!
 
För oss i alla fall eftersom P-H är ledig på fredagar. Får passa på att njuta av den lyxen medan vi kan för snart är den slut. Alva har börjat bli frisk nu, så nu är det bara Minna kvar som snorar och hostar. Imorgon ringer jag till vårdcentralen och kollar läget, man hör så mycket om bland annat kikhosta nuförtiden så det bästa är väl att kolla upp det även om magkänslan säger att det är vanlig snorhosta hon har.
 
Är ni klara med alla julklappar? Jag tänkte införskaffa det sista imorgon om möjlighet finns. I år kör vi på samma som förra julen. Vi har lottat ut en person man ska köpa julklapp till för en summa om 500kr, verkligen toppen att göra så tycker jag! Barnen får som vanligt julklappar av alla. Sedan blir det även julklappsspelet som nästan är höjdpunkten varje julafton, håller ni inte med?
 
Annars är allt relativt lugnt nu. En dag i taget och så ska nog resten lösa sig...
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Mathilda

De enda vuxna vi köper till är barnens mor-/farföräldrar och de syskon som inte har barn (den jul vi firar tillsammans)....och min lillebror (18år) då såklart 😜

Firar ju varannan jul med min familj & vartannat varierar mellan själva (jag, Thomas & Frode då Joey är med sin pappa de jularna) och Thomas familj.....

Däremot köper vi ju till alla barnen, tror alla köper för runt 150-250kr/barn då det är en hel del, mer till sina egna!
Är trots allt totalt, from i år, 8 barn att handla till (dock kommer inte tre av kusinerna i år 😔).

Julklapparna har varit färdiga ett bra tag (förutom en sista från barnen till Thomas som köptes idag)... Men så började jag med julklappar redan i våras 😁 är tom klar med Joeys födelsedagspresenter och han fyller år mitten på januari 😜

2014-12-18 @ 22:50:03
URL: http://lyckligagatans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback