Vågor av känslor

 
Det är en konstig våg av känslor som plötsligt kan komma sköljandes över en. Dagen kan gå bra, det mesta klaffar och jag tänker inte mycket på den där klumpen som flyttat in i magen. Men så plötsligt slår det mig som ett jävla knytnävslag i magen och tårarna börjar forsa. Det kan vara hemma, ute, på besök hos någon. Precis var som helst. Jag har försökt fundera ut och analysera vad det är som utlöser min ångest men jag finner inget samband alls. Jag vet bara att jag INTE vill må sådär.
 
Imorgon är det dags för ett besök hos BVC för att träffa deras psykolog. Jag hoppas det kan hjälpa. Även om jag inte tror riktigt att det är "min grej" så hoppas man ju.
 
Jag vill bara må bra och njuta av att vara mamma till dessa två helt fantastiska tjejer...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback