Fredagsmys

 
 
 
Ibland är det svårt att försöka göra alla nöjda och vara alla till lags. Vi måste ju fokusera på våra behov och vad vi mår bäst av i längden, även om det inte stämmer med alla normer. Visserligen kan det vara kämpigt en tid men sålänge man ser ett steg längre och siktar på det förväntade resultatet, så lyckas man hålla motivationen uppe.
 
Annars tycker jag livet går väldigt mycket upp och ner just nu. Ena dagen kan jag känna mig lycklig och euforisk, nästa dag känns hela världen som en otroligt mörk och negativ plats. Jag tror även att jag nojjar alldeles för mycket, jag är så överbeskyddande när det gäller den där lilla tjejen jag har turen att få vara mamma till. Hon är verkligen mitt allt, en kärlek som är gränslös och hade jag på något sätt förlorat henne hade hela min verklighet gått sönder. 
 
Nu är det iallafall helg och det blir en minipaus i examensarbetesskrivandet. Hämtade en glad men trött Alva på förskolan, innan vi begav oss hemåt stannade vi för lite gympa på avdelningen!
 
Tänkte byta blogglösen snart, så om någon vill fortsätta läsa var snälla att kommentera detta inlägg så att jag vet. :)
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg:) så om du ska byta lösen vill jag gärna ta del av det nya:) om jag får såklart;)

2013-11-16 @ 08:03:14
Postat av: Anonym

Oj, det var från sofhie det där anonyma:)

2013-11-16 @ 08:03:55
Postat av: Milla

Me!

2013-11-17 @ 07:06:00
Postat av: Mathilda

Jag vill ju självklart fortsätta läsa :)

2013-11-17 @ 17:36:05
Postat av: Sara

Jaaaa, klart vill jag fortsätta läsa!! Även om jag är supertråkigt på att kommentera, så läser jag allt!! :)

2013-11-17 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback