Allmäna funderingar i stressen

När jag ser dagens datum så får jag panik! Tiden rusar iväg och jag vet att det finns tusen saker att ta tag i och att fixa. Speciellt det där examensarbetet, ett gigantiskt arbete vi kämpar med hela tiden, varje dag. Sedan har vi ju huset, som vi håller på att fixa till och fy fanken vad det finns mycket att göra. Utöver det bestämde styrelsen i bostadsföreningen att de ska isolera vinden, visst, det kan ju vara toppen men inte när hela vinden är knökfull med skit och saker vi samlat på oss. Dessutom måste vi riva bort golvet där uppe innan och vinden ska isoleras PÅ FREDAG. När ska vi hinna?
 
Hur som helst så är väl tanken att denna blogg kommer stängas någon månad för uppfräschning och därefter vara öppen för allmänheten (för det är ju sååå många som vill läsa ((ironi))), jag tänkte mig att öppna bloggen den 1 januari igen. Då med en del trevliga nyheter att dela med mig av! :) Jag ska fundera på det lite till...
 
Igår var vi förresten i bokskogen. Jag älskade det. Vi älskade det. Bort från allt och Alva blev så lugn och sög verkligen in allt från omgivning som hon efteråt pratade om hela vägen hem. Det får definitivt bli fler besök.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback