Bilduppdatering

Förra inlägget blev ju mindre lyckat så jag provar igen :)

Jag trivs just nu väldigt bra med livet, just i detta nu... Försöker leva i nuet och uppskatta varje sekund, man vet aldrig hur länge det varar.

Imorgon blir det jobb 7.30-16, blev inringd idag och eftersom jag inte har någon skola skadar det inte med lite extra pengar. Sen att det är på förra VFU-platsen är bara roligt!

I helgen är det tänkt att jag och några tjejer ska upp till Ullared, vi har hyrt stuga där lör-sön. Ser framemot shopping, skitsnack och mycket skratt!

Sedan är det ju snart Valborg :) Vilket passar bra då Alva är väldigt fascinerad av varmt/kallt just nu ;) Så hennes ögon lär stå vidöppna när hon ser en stor brasa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback