Apr. 27, 2013

Det här med att vara glad varar aldrig länge!

Alva har blivit genomförkyld, vilket i sig inte är så farligt, men hon har fått en extrem hosta. Detta resulterar i att hon kräker 5-10 gånger per natt och minst en gång till middagsvilan. Så de två senaste nätterna har vi bytt sängkläder i oändligheten, skurat golven ett par gånger och badat Alva mitt i natten. Man ska inte ta sömnen förgivet!

På grund av detta valde jag att stanna hemma från Ullared, tråkigt såklart men Alva går före allt.

En ytterligare tråkig sak är att jag inte har någon sommarkurs att läsa i sommar, fick jag veta igår. Så jag blir utan CSN i sommar. Jag hade tänkt att ta en intensivkurs till körkortet men det kan jag glömma nu, körkortet får väl vänta lite till...

Nej, nu har jag nog gnällt färdigt. Dags att rycka upp sig och gå vidare med livet.

Adjöken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback