Apr. 01, 2013

Vaknade nyss efter att ha sovit ut ordentligt, det är riktigt härligt att få göra ibland även om jag saknar att Alva kommer inspringandes från sitt rum och börjar hoppa i vår säng! ;)

Det första jag gjorde var att ringa videosamtal till min mamma, och prata med Alva. Hon hade dock knappt tid för mig, haha... Men jag fick se henne lite iallafall :) Vi ska dit vid 15, när det är dags för påskmiddag.

Igår när vi hade lämnat av Alva så tog vi en tur till Malmö, en sväng till NetonNet och sedan till Emporia. Köpte skor på Deichmann av Sanne och lite annat smått och gott, sedan köpte vi massor med frukt och en film jag länge velat se.

Nu blir det lite frukost och sedan ett avsnitt av One Tree Hill, har kommit till säsong 3 av 9... Därefter får jag hälla vatten på P-H så att han vaknar ;)

Ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback