Tillbaka!

Hej hej!
 
Jag provade en månad på blogspot men trivdes inte alls så jag beslutade mig för att komma tillbaka till min trygga blogg.se. Tycker flera förbättringar har skett och det har dessutom kommit en app till Android. Nu bloggar jag med lösenord och det kommer fortsätta så för trygghetens skull och för att jag ska kunna vara mer öppen i mitt skrivande.
 
Satte ihop en liten sammanfattning i inlägget under för att jag själv ska kunna ha koll på vad som hänt sen sist jag bloggade här.
 
Det är även dags för en designförändring men det får ta sin tid då jag har FULLT UPP just nu nu med skola, trotsig älskad tvååring och andra privata saker.
 
Angående en del av det privata, så kommer jag snart (i veckan) skriva ett inlägg om mitt besök hos läkaren pch vad det kommer innebära...
 
Hoppas allt är bra med er!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback