Suck

Jag läser just nu min fjärde termin på Högskolan Kristianstad, och vi ska snart ut på VFU, liknande praktik. Jag har blivit placerad i en förskoleklass ute på landet....?! Det går inga bussar dit och jag har inte körkort än så hur ska jag ta mig dit? Frågade VFU-ansvarig innan och hon blev nästan arg. HUH? Drog en historia om hur svårt det är att hitta platser för alla studenter och att jag måste lösa det på något sätt. Men ändå får jag inte leta efter en plats själv. Jag blir så trött.
Mitt enda hopp just nu är att det finns någon jag kan samåka med som jobbar där...
Det är ALLTID något som strular på HÖG-FUCKING-SKOLAN KRISTIANSTAD!
 
 
 
För att bli på bättre humör bjuder jag på fredagsunderhållningen Ammy stod för: GANGNAM STYLE!
 
Helt enkelt underbar och en gigantisk stämningshöjare!



Kommentarer
Postat av: milla

Idioti med skolorna ibland :S

2012-09-24 @ 14:29:59
URL: http://geek8879.wordpress.com/
Postat av: Mathilda

Haha dom har "Gangnamn style" på Kräm i helgen :P
Med fritt inträde för look-à-likes ;)

2012-09-27 @ 11:46:36
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback