:-(

Det är för mycket just nu, jag står inte ut! Är totalt genomstressad och galen i huvudet. Deadlines coming up, räkningar, en konstant sjuk liten Alva. Och Alva är den jag gör allt detta för, för att hon ska kunna ha det bra. Jag älskar henne något så oerhört mycket!

Har en älskad sambo som får lyssna på min skit alldeles för ofta och mycket. Saknar att ha vänner. Visserligen har jag väl det, men inga såna vänner man träffar ofta och har i sitt vardagliga liv. De flesta delar jag inte ens samma intressen med längre och tyvärr är det ju så, man växer ifrån varandra.

På fredag tar jag en efterlängtad timeout. Då drar jag iväg och umgås med mig själv, bor på hotell själv, går på bio själv och njuter av att bara vara jag.

Kanske kan jag komma tillbaka efter det och må bättre och därmed också vara en bättre mamma och sambo.

Alla förtjänar en paus ibland, oberoende av livssituation...




Kommentarer
Postat av: M C

Känner igen det där med vännerna... :(
Man sitter oftast hemma ensam för att man inte har någon i närheten längre som finns där och man kan träffa närsom som lyssnar osv.
De som bor nära har man bara sporadisk kontakt med typ, nästa för att man känt varandra så länge att man nästa känner man måste. Och inte fan är det lätt att hitta nya heller :\

Önskar jag bodde närmre de jag verkligen känner att jag inte vill/kan förlora och vill umgås mer med! ;)

2012-10-02 @ 12:30:42
URL: http://lyckligagatans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback