Glad

Trots min konstiga dumma förkylning är detta en bra dag!

Såg Twilight Breaking Dawn part 2 i tisdags med Camilla. Helt underbar film! Ska se den igen innan den slutar gå på bio så vill någon hänga med bara säg till :-) Det var världspremiär och vi bjöds på nyckelband, dricka och popcorn.

Idag fick jag och Jennie en hel del skrivet på vårt paper. Nu när vi äntligen kommit igång så går det av bara farten. Snart är det dags för VFU sedan är denna termin också över...

Efter plugg så gick jag ner till tatueringsstudion och bokade tid. Imorgon är det dags för min första tatuering :-)

När jag sedan kom hem till min älsklingar såg jag ett brev från Landskrona Lasarett! Min remiss är vidareskickad till Kristianstad. Åh, glad! Kanske är det min tur snart...

Är ni glada idag? Vad har ni gjort?




Kommentarer
Postat av: Milla

Så jäkla söt unge!

2012-11-18 @ 08:18:05
URL: http://geek8879.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback