Vägdag

Idag är det prinsessan Estelles dopdag. Och lilltjejen får en enorm uppmärksamhet från alla håll och kanter. Monarkin leder ofta till heta diskussioner, där alla som är för och emot kämpar för sin åsikt. Jag å andra sidan vet inte riktigt vad jag tycker...

Tillbaka till mitt liv. Det enda Estelle och Alva har gemensamt är att de båda föddes på samma tidpunkt, 04.26, mer än så har vi inte med dom att göra ;-)

Idag är det tisdag och två veckor har gått sedan jag började på Viktväktarna. Förra tisdagen visade vågen minus 2,7 kilo på en vecka vilket är superbra men ändå rätt vanligt första veckan. Ikväll är det dags att vägas igen och jag hoppas på ett kilo minus men blir såklart superglad om det bara är 0,5 också. Sålänge det är minus!

Ha en fin vecka i härliga solen! (Själv ska jag stänga in mig och plugga...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback