Jag uppskattar allt jag har!

När jag tänker efter på allt det positiva som finns i mitt liv, så ler jag automatiskt. Det är helt fantastiskt egentligen. Jag har en frisk dotter och en underbar sambo. Vi är inte rika men vi har pengar så vi klarar oss och så vi kan unna oss saker ibland. Vi bor i ett radhus i lagom storlek för vår familj och vi har en trädgård som kommer användas flitigt i sommar. Min sambo har ett jobb som han trivs med och jag läser till förskollärare, ett yrke jag verkligen vill jobba med. Det går BRA i skolan, trots operation och därmed viss frånvaro, och det är JAG som har kämpat mig till det! Alva somnar lätt på kvällen och är oftast glad och busig. Vi pussas och kramas varje dag, Alva får all kärlek hon behöver och mer!

Enligt den alldeles fantastiska (märk min ironi) Jantelagen är det förbjudet att skryta om bra saker i sitt liv, men vet ni vad... Det skiter jag i! För en gångs skull kan jag fokusera på de positiva sakerna i mitt liv istället för de negativa, och det är jag så glad för... ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback