Svårt att förutspå?

Man tror man vet var man har allt och alla, men plötsligt av en slump blir allt annorlunda. Det räckte med att någon fick för sig att ta sig in i vårt hem, rota igenom våra saker och sno åt sig det han tyckte var av värde. Det räckte för att förstöra och bryta ner oss totalt. Nu får vi bygga upp den där tryggheten igen, bygga upp ett hem som förstördes.
 
Kommer vi bo kvar? Kommer vi flytta? Det har vi inte bestämt än. Men en sak är säker, det kommer inte finnas en möjlighet i världen att en inbrottstjuv kommer kunna bryta sig in i huset igen. Iallafall inte komma ut härifrån levande.
 
Jag är otroligt tacksam för att jag har min familj. Vi kommer ta oss igenom detta, förhoppningsvis lite klokare och lite försiktigare. Bloggen kommer dock stängas ner såfort jag hunnit göra en bok av den. Sedan kommer jag fortsätta skriva på en ny, mer anonym sida där det kommer bli snålt med bilder och information. Tyvärr - men det är ett krav för att jag ska kunna känna mig trygg igen.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback