En dag i regnet

Vaknade relativt utvilad till regnets porlande utanför fönstret, hörde P-H och Alva på nedervåningen. Kort därefter kom en snickare för att fixa en ny altandörr till oss, ny, bättre, inbrottssäker dörr som kanske kan ge oss lite mer trygghet. Då begav jag och Alva oss ner till en lekplats där vi mötte upp familjen Leveau. Barnen fick leka lite i regnet innan vi till sist gav upp och gick hem igen.
 
Därefter har dagen gått i raketfart även om vi inte hunnit göra mycket. En elektriker var här och fixade eluttaget, kattungen Mimi flyttade hemifrån till en familj utanför Lund. Alva sov bara middag en knapp timme och däckade därför redan vid halv sju.
 
Nu blir det lite filmmys med mitt hjärta sedan hoppar jag nog också ner under täcket. Trött som jag är...
 
Lykkeliten och Alvisen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback