Tisdag

Hallöschen!

Idag var det
dagen med stort T, alltså TENTADAGEN! Jag minns ärligt talat inte ett dugg av vad jag skrev, så jag vet inte om det gick bra eller inte. några minuter innan jag var färdig fick jag så jäkla ont i magen. Sen tog det två och en halv timme av magsmärtor innan jag var hemma. Nu sitter jag här med två svullna halsmandlar, så jag antar att halsflussen är på väg igen. Är den det, så ska jag bannemej se till att ta bort dom, båda två. Varför blir jag sjuk hela tiden? Det kan tyckas att jag bara gnäller hela tiden, men jag blir ju verkligen SJUK varannan vecka. Jag har fått nog.

Till något roligare, det går bra för Alva på dagis! Eller har gjort det nu i två dagar iallafall. Pappa P-H är ju den som skolar in, även om jag kan få hänga med en dag eller två när jag inte måste vara i skolan. Det är så svårt att förstå, att vår lilla tjej börjar på dagis.

Nu ska jag se lite film innan sängen väntar. Adios.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback