I'm baaaack!

Jul och nyårsfirandet är över och livet börjar sakta återgå till vardagsrutinerna, vilket faktiskt inte är mig emot! Efter allt hit och ditande de senaste månaderna ska det bli skönt att få in lite rytm i vardagen igen.

Eftersom det varit ett väldigt bra tag sedan jag var här inne sist, tänkte jag uppdatera kortfattat och istället fylla ut med bilder.

Julen firades med de närmsta hos min fina syster, det blev paketöppning, god mat, tomebesök och lek med barnen. Vi träffades dock rätt tidigt eftersom jag och P-H senare skulle med flyget...


Prinsessan vågar sig fram för att ta emot ett paket ;)


Stolt mamma ;)


Pappa P-H öppnar paket :)


Efter julafton var det dags att flyga till Teneriffa :) Där hade vi det riktigt underbart! Alla bilder kan ni hitta här och här.


Vi hade utsikt över havet. <3


Njöt av god mat och champagne!


Efter en All inclusive frukost var man redo för dagen... ;)


Vi gav oss ut på en katamaran för att hitta valar.


Dom var riktigt nyfikna, dom där pilotvalarna!


Vi besökte världens näststörsta vulkan Teide!


Högt ovanför molnen, i -10 grader :)


Vi tittade i omgivningarna nedanför vulkanen, där bland annat en del av Star Wars blev inspelat.


Teide på avstånd.


Lite festande hann vi med, liiite :)


Låg på stranden och stekte våra albinohudar...


Firade nyår!!!


HADE KUL!! :D


Sedan var det dags att flyga hem igen...


Sedan vi kom hem har vi bara försökt återgå till vardagen, umgåtts med Alva så mycket som möjligt och såklart har vi åkt på både magsjuka och förkylning! Vi har också "firat" pappa P-H och pappa Lelle som båda fyllt år :). Imorgon börjar Alva inskolas på dagis, och jag har ÅNGEST! Hur fasiken ska man klara av det? Lämna henne hos någon man inte känner? Det kommer gå hur bra som helst för henne, jag kommer dock gråta nonstop. ;)

En snabb och effektiv uppdateringen! See you next time :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback