Första dagen på tredje terminen

Efter att ha haft en helvetisk dag igår och en hemsk natt av lönlösa försök att trösta lillan så var jag inte direkt pigg när jag steg upp 04.45 imorse. Men dagen vände som tur var redan på tåget där jag träffade fina Kajsa, som jag inte sett på evigheter.

I skolan hade vi en förvirrande introduktion där den mesta tiden gick åt till att bilda nya basgrupper. Jessica och Maria frågade mig om jag ville hänga med i deras grupp, vilket passade mig perfekt då vi bor rätt nära varandra och kan därför ses i Lund när vi ska göra något grupparbete.

Nu är jag på väg hem till mina älsklingar som har varit hemma idag. Jag vill bara att Alvas feber ska gå ner och att smärtan ska försvinna så att hon kan bli den glada bebis som jag känner! Min lilla prinsessa!

Bilden visar pappa och dotter igår i barnakutens väntrum...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback