En bra dag!

Det började med att vi lämnade Alva på dagis, det gick hur bra som helst! Hon gnällde lite men blev tyst innan vi ens gått ut.
På tåget ringde Jessica och sa att seminariet var inställt, men eftersom alla redan var på väg fixade vi lite med basgruppsarbetet. Mitt i allt ringer brandlarmet så vi får packa ihop och gå ut bara för att någon snubbe ska säga åt oss att vi kan gå in igen. Lite action i det annars så seriösa högskolelivet! Haha :)

Efter skolan hämtade jag Alva, med hennes mormor som sällskap. Vi fick sitta en halvtimme och vänta på att hon skulle vakna. Tycker det är riktigt skönt att hon kan sova gott där. :) Tyvärr går det mindre bra med ätandet, men jag tror det löser sig med tiden.
När vi hämtat henne bar det av hem till kusinerna och moster innan vi traskade hemåt.

Fick dessutom veta att salstentan blev godkänd (gjordes den 10/1) så jag blev överlycklig! Nu kan vi äntligen lägga termin två bakom oss. :)

Just nu sitter jag i soffan och tar det lugnt efter att ha fixat lite i köket och satt igång en maskin tvätt. P-H har däckat bredvid Alva, precis som igår. Det är inte lätt att börja jobba igen efter pappaledigheten... ;)

Bilderna är från dagis och hemma hos kusinerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback