Mycket på gång...

Fredag idag! :)

Lämnade Alva på dagis vid nio, blev lite sena eftersom hon sovit dåligt inatt och tog igen det på morgonen. På grund av lärarnas planering fick hon vara på en annan avdelning, det var lite jobbigare men hon grät inte, som tur är.

På väg hem träffade jag min fina syster och systerdotter, pratade lite innan jag gick vidare hem för att lämna vagnen. Sedan blev det en tur ner till körskolan. Det där jäkla körkortet jagar mig... Har så mycket i skolan och resten av mitt liv att jag inte hinner! Men jag ska klara det med, precis som att jag ska klara att gå ner alla 40 kg. :) Detta är mitt år!

På väg till dagis imorse, min älskade Alva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback