Torsdag

Skolan har satt igång och älsklingen är pappaledig. Det känns än sålänge helt okej men jag vet inte riktigt hur det kommer kännas om en månad eller två. Det var ju över ett år sedan jag satt i skolbänken sist, och för många är det ingenting men för mig som alltid varit van att plugga är det ett bra tag.

Vi har gått två skoldagar och haft bland annat Naturvetenskap och Psykologi, varav det sistnämda är en klar favorit för mig. Speciellt när jag fick veta att det inte var samma lärare som förra gången.,

Imorgon blir det en utedag, tre timmar i skog och mark. Lekar och fika i naturen, ser framemot det!

Finns en nackdel med det hela, jag SAKNAR Alva så otroligt mycket varje minut jag är ifrån henne. Är man van att alltid vara där för henne, trösta henne och få henne att må bra så är det svårt att släppa kontrollen... även om jag vet att P-H är världens bästa pappa. ♥

Nu ska jag förbereda morgondagens utflykt, sedan laga mat till mina älsklingar. Ikväll blir det köttfärslimpa med potatis och brunsås. Ha en trevlig kväll! :)


En busunge som inte ville sova igårkväll... ;-)




Kommentarer
Postat av: Christoph Hinck



I was sent on a mission to get the message delivered

And they're trying to dis me but I'm not gonna give up

I'm raw and uplifting and I'm saying it loud



Hard is the message and the message is Hardstyle

2011-09-01 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback