Måndag

Idag har vi bara haft en lektion, i pedagogik/didaktik. Tyckte faktiskt den var intressant och vi hade skoj i slutet, som alltid när man ska dramatisera något! Tråkigt att behöva gå upp så tidigt bara men det är sånt man får leva med när man pendlar.

Efter det har vi varit en sväng hos syster och busat, sedan tog Alva ett bad. Det är så smidigt att ha ett badkar, det gillas skarpt! Alva älskar att sitta där och plaska. Hon tar tag i duschmunstycket och sprutar på sig själv så hon nästan trillar omkull. Sedan babysimmet började älskar hon verkligen vatten!

Har lite planer på att införskaffa mig en iPad inom den närmsta framtiden. Fördelar, nackdelar? Ni som hellre köpt en Android baserad surfplatta, vad är era argument? Jag äger ju redan en iPhone 4 och älskar den, trots att jag tidigare var riktigt kär i min HTC... but Apple won me over big time! :)

Ja, nu blev ni allt chockade va? Uppdatering redan idag. Kanske händer det igen imorgon, vem vet. Ha en fin kväll mina vänner!


Mammas flicka ♥




Kommentarer
Postat av: Milla

yeah snabb UPPDATERING!! De gillas :D

2011-09-27 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback