15 september

Idag har vi fått nycklarna till vårt underbara hus, och vi har börjat flytta lite saker. Jag blev, som alltid, galet exalterad och gick runt och drömde om vad för saker vi ska köpa och vad som kommer behövas. En sak i taget, fick jag påminna mig om då och då. Alva spenderade tid hos fina kusinen och hade skoj med alla leksaker. Gissa om det ska bli skönt att få sörre plats nu när Alva börjar röra sig mer...

Är lite arg på vädret dock! Varför kom kylan så plötsligt? Hade ju nästan förväntat mig att grilla i alla fall en gång i vår nya trädgård. Men ja, vi få mysa i vårt uterum istället som har GOLVVÄRME. Hihi. Och förresten, det första jag ska göra efter flytten på lördagkväll, det är att tappa upp ett varmt bad. Finns verkligen inget bättre när det är kallt ute.

Nu blir det lite mys i soffan innan sängen kallar. Imorgon är det skola i några timmar sedan blir det hem och förbereda det sista inför flytten... :)



Fina kusiner med en åldersskillnad på 11 timmar. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback