11 september

10 dagar sedan sist, känns rätt lagom med tanke på allt som hänt! Inte en lugn stund nuförtiden. Förutom skolan och pluggandet, så flyttar vi om mindre än en vecka och mitt i all flyttkaos vill jag spendera tid med Alva. Det är också för henne som jag gör allt detta. Det är hon som gör mig motiverad att klara allt. Om det betyder att man får ha det lite tufft i några år så är det värt det, sålänge hon mår bra. Min lilla stjärna!

Det är kaos här hemma. Lådor och saker överallt. På torsdag får vi nycklarna och då börjar vi även flytta lådor, men det är på lördag som den "stora" flytten sker, med allt vad det innebär. Vi behöver all hjälp vi kan få, så finns det någon vänlig själ där ute som kan avvara någon timme för vår skull, please give me a call...

Alva har babysimmat två gånger nu, och hon älskar det. Nästa gång är det dags för dykning, som jag tyvärr missar eftersom jag måste vara i skolan. Men favoritpappsen är ju med!

Idag har vi varit en sväng hos Alvas mormor och morfar där vi fick lite god (och välbehövlig) hemmalagad mat. Mums! Alva lekte även med sin lika gamla kusin Lykkeliten, dom börjar märka av varandra mer och mer, det är så kul att se.

En snabb uppdatering innan läggdags fick det bli. Imorgon går jag utanför dörren klockan 06.00 för att bege mig till Kristianstad där det blir seminarie i Psykologi, intressant!

Ha en fin kväll... (natt?)

Gammal bild på mig och äldsta systersonen, fina Thilo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback