Godkväll! ♥

Hej svejs! 

Den där Blogg.se-appen funkar ju inte helt felfritt än, så jag har tröttnat lite på att blogga därifrån.

Åh, jag är så kär i min iPhone! Kan man vara kär i en mobil? Haha. Jag lämnade den hemma en dag och tog min HTC till skolan. Kom inte mer än innan för dörren här hemma innan jag bytte tillbaka. Apple forever! Nu när iOS5 har släppts firar jag med att beställa hem två skal. (Bilder längre ner).

Imorgon är det fredag! ♥ Då blir det en sväng till skolan för att ha en lektion i Matematik, sedan bege sig hem till Eslöv igen för att åka med familjen till babysimmet. Därefter är det helg och vi ska bara ta det lugnt! Eller ja, lite fixande blir det väl här hemma.

Blev förresten måttligt förvånad innan idag när jag var påväg att lägga Alva för eftermiddagsvilan. Jag hörde en gräsklippare, men trodde det var grannen som var flitig och klippte gräset. Sedan började det lukta alldeles för starkt av nyklipptgräs och då kollar P-H ut, och ser PAPPA! Han klipper vårt gräs. Snacka om överraskning, och en väldigt fin sådan. Jag har världens bästa föräldrar. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback