Vår fina Alva 1 år idag!

Hon har haft en underbar dag! Som istället för text presenteras i bildform. (Bilderna är pixlade pga den enkla anledning att det finns SJUKA människor där ute...).



Frukost på sängen av en yrvaken pappa



Vill inte vakna!!!



Glad tjej som insett att hon fått paket och frukost...



ÖPPNA!



När mamma åkte en sväng till skolan gick jag och pappa och gungade!



På väg hem handlar mamma fler paket och något smarrigt!!!



Hmm.... Vad är det här?!



Bäst att smaka innan katten gör det istället...



Rätt kladdigt så jag använder skeden...



ÄH, strunta i skeden, detta va ju GOTT!!



SMASKENS!



Vill du smaka pappa? Det är JÄTTEGOTT!



Mätt och belåten.... Nu kan katten få resten :)



Efter kladdandet hamnade man i badet med alla nya badleksaker!



Leka :)



Efter badet testade jag alla mina nya leksaker jag fått av mamma och pappa!
Klossarna var jättesmarriga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback