16 november

Känns lite dumt att vara så kass på att uppdatera som jag är. Men bättre ibland än aldrig. Faktiskt.

Jag är nyss hemkommen från en kväll på bio med min Milla och två andra schyssta tjejer. Vi såg den näst sista filmen i The Twilight Saga, en magisk film. Och för er som inte tror det kan jag bara be er att verkligen titta på filmerna innan ni dömmer, för jag töntförklarade dom också först. Tills jag tog mig tid att se filmerna. Nu är jag fast!

Tidigare idag kändes det som att det slog lock på örat, jag tänkte inte så mycket på det, men nu när jag är hemma igen har jag fått så förbannat ont. Det pekar alltså mot öroninflammation. Kanske är det det Alva har haft, hon har ju varit ledsen varje dag nu. Ögoninflammationen gör att hon får panik på morgonen, hon kan inte öppna ögonen för att dom är helt igenklibbade. Det är så synd om henne!

Igår hade vi tenta i matte, jag har knappt haft tid att ens titta på matteboken på grund av Alvas otröstliga nätter, men jag håller tummarna att jag klarar det! Nästa vecka börjar VFU:n på en förskola här i Eslöv och det ser jag framemot mycket. Jag ska vara på avdelningen med barn i åldrarna 1-3 vilket jag aldrig tidigare varit. Omväxling förnöjer!

Sist men inte minst, jag ska förmodligen sälja min iPad 2. Jag älskar den men jag använder den helt enkelt för lite. Med en ettåring som vill pilla på allt som lyser så är det omöjligt mitt på dagen... Så är det någon som är intresserad, bara hojta till så fixar vi ett bra pris!

Nu blir det lite pluggande innan det är dags att nanna. Ciao!


Jag och Milla på bion!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback