Måndag

God kväll!

Lovar och svär att jag hädanefter ska blogga minst en gång om dagen, detta håller inte längre. Det är ju mycket som händer och det måste kladdas ner så att man kan titta tillbaka och minnas efteråt. 

I lördags upptäckte min mamma en tand som var på väg upp i Alvas mun, det förklarar den senaste tidens kinkighet. Nu tuggas det på allt om ännu mer än hon gjort tidigare. Lillfisen äter bra med mat nu, gröt, välling, ersättning och vanlig mat så som spaghetti och köttfärssås, dessutom sover hon för det mesta hela natten!

På onsdag ska kusin Sanne ta stundenten, så då blir det stundentfirande i Eslöv. Minstingen har blivit stor. Tiden går alldeles för fort, jag minns när vi var små och pratade om att vi flera år senare skulle ta studenten, lärde oss hela studentsången och lånade våra föräldrars mössor. Och nu är det redan fyra år sedan jag stod där med världen framför mina fötter!

Sedan är helgen fylld av firade i Eslöv, då staden fyller 100 år. På lördag är det artistuppträdande, söndag flyguppvisning och på måndag kommer Kungen för att fira Nationaldagen där. Det blir väl inte att vi åker dit varje dag dock, bensin kostar!


Alvisen och Lykkeliten i lördags :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback