Lördag

Sitter här med kinderna våta av tårar efter att ha sett "Kvällen är din". Jag kan lova er att en graviditet förändrar känslorna totalt, nuförtiden gråter jag av minsta lilla. Herregud, vilket fint program!

Idag har vi tagit det superlugnt. Jag fick sovmorgon till halv tio, och sedan har vi umgåtts hela dagen. Lillfisen har varit på superbra humör, vilket jag tror är på grund av att hon kommit in i sina rutiner nu. Vi insåg när klockan började närma sig fyra att det var dags att börja storstäda om vi skulle kunna fotografera lägenheten inför utläggningen på Hemnet, sagt och gjort. P-H och Alvisen begav sig till parken och jag plockade undan så mycket jag bara hann. Sen tog vi det sista tillsammans. Så nu är det gjort. Såhär rent har det nog aldrig varit här hemma!

Lillan somnade efter att ha haft en intressant diskussion med sin spjälsäng efter en kvart, halvtimme ca. Nu blir det mys framför tv:n, trodde det var söndag så jag satt och väntade på Big Brother Live... Förvirrad är man också!



Stod i badrummet imorse och borstade håret...
Helt plötsligt ser jag lillfisen kika fram. HAHA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback