Måndag

Kan inte påstå att jag varit på topp idag efter noll med sömn inatt. Men jag har gjort mitt bästa för att hålla ögonen öppna! Vi har gått på promis och myst i soffan, Alvisen har lekt i babygymmet och jag har rensat garderoben.

När Pejhåå slutade åkte vi till Lund för att kika på en bostadsrätt där. En trea med stor klädkammare. Helt perfekt, men flera budare håller redan på så vi får väl se vad banken säger som vi har möte med imorgon.

Tittade nyss på "En unge i minuten" som följer olika mammor som ska föda på BB i Västerås. Jag har nog gråtit tillräckligt för ett helt år under denna timme. Jag vill definitivt ha fler barn i framtiden! Världens bästa känsla att bli mamma... (Även om det inte alltid är en dans på rosor!)

Nu ska jag kika på Big Brother, sen blir det sängen för min del. Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback