Torsdag

Ojsan. Har inte skrivit på ett tag. Tankarna har varit på ett helt annat håll och när jag inte sitter och filosoferar umgås jag med familjen, så det är inte så konstigt att bloggen hamnar åt sidan ibland. Men jag ska inte sluta skriva, inte än. Inte förrän Alva fyller ett år...

Imorgon är det underbara fredag. Då blir det tacos och familjemys framför tvn. På lördag ska jag åka till Trelleborg med Michelle och Johan för att fira väldens underbaraste Mathilda! 24 år. Herregud. Var tar tiden vägen? (Nu menar jag inte att du är gammal, gumman... haha!)
Det blir i alla fall förfest hemma hos henne och om jag minns förra gången rätt så kommer det bli riktigt kul. Sedan beger vi oss till WONK här i Malmö, och därefter Breeze till solen stiger upp igen. Åh. Som jag längtat efter en riktig utekväll, precis som förr!

Tack till min älskling som tar Alvisen hela natten och hela dagen därpå så jag kan sova. Det betyder mycket. ♥

Nu blir det kycklingsallad med curry- och mangodressning! Magen kurrar...


Jag och Michelle, i Karlskrona 2008!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback