Tisdag

Idag är både jag och Alva tröttisar. Skillnaden är väl att jag vill SOVA och hon inte riktigt förstår att det är det man borde göra när man är trött. Men äh, jag ska inte klaga. Hon är en snäll bebis i övrigt och jag smälter varje gång hon ler eller skrattar. Lilla busungen!

Har till och med glömt bort tiden. Klockan är redan två och jag har inte ens ätit frukost, typiskt mig. Känner riktigt hur blodsockret är i botten just nu - farligt! Det är då det dumma suget sätter igång...

Just nu är jag mest sugen på semester. Längtar tills vi ska åka iväg hela familjen och ha det mysigt, inte tänka på jobb eller liknande, bara ta det lugnt! Vi får väl se vart det bär av i år, det måste ju vara något som en liten bebis kan följa med på också.

Nu blir det mat för lilla Alvisen, potatis-palsternacka...


Vet ni egentligen att vi inte varit tillsammans mer än ca 1,5 år? Jag glömmer bort det ibland, men vi har tagit oss igenom så otroligt mycket på denna korta tid. Alva blir ett år ungefär samtidigt som vi firar två år tillsammans. Otroligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback