Fredag!

Idag måste jag säga att jag varit på mycket bättre humör. Kanske för att det är fredag?

Denna helg ska spenderas med familjen. Imorgon ska vi titta på en bil i Helsingborg, så då blir det lite utflykt vilket jag ääälskar! Allt som innebär att komma ut och hitta på saker gör mig glad. Är hemma tillräckligt på vardagarna.

Har varit på Entré idag med Michelle, självklart hade vi våra guldklimpar med oss, dvs Alva och Jacob. Dom var glada och snälla den mesta av tiden. Det är så underbart att Alva blivit så lugn som bebis nu, man kan faktiskt åka iväg och göra saker utan att vara orolig att hon ska skrika hela tiden. Underbart! Hon kikade nyfiket omkring sig i vagnen (tummen upp för sittvagn, hälsar lillfisen), sedan fick hon komma upp en stund. Efter det somnade hon gott den sista tiden innan vi åkte hem.


En mobilbild jag tog när sötisarna fått nya blöjor på sig.
Jacob född den 2 januari 2011 och Alva född den 2 november 2010,
dvs exakt två månaders åldersskillnad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback