Söndag

Vilket underbart väder det varit den senaste tiden! Man vill ju bara vara ute hela dagen! Imorgon och på tisdag skulle der dock bli uppemot 30 grader, vilket jag tycker är alldeles för varmt... Vad ska man ha på sig? Vad ska man ta på Alva?

Igår var vi i Eslöv på stadens 100 års firande, mycket folk och mycket rörelse och som någon skrev på Facebook, nu kan man inte påstå att Sverige är Sveriges tråkigaste stad längre. Kikade på Sean Banan och Tove Styrke, åt en god middag med mamma på Bobby's, träffade Camilla med familj och hälsade snabbt på mormor.

Nu ska vi snart på visning i Arlöv på denna lägenhet. Verkar helt okej, dock lite liten. Har även några lägenheter till att titta på, bland annat två i husen bredvid vår nuvarande bostad och en i Helsingborg (som jag älskar!) dessutom håller vi tummarna att märklaren ringer om bostaden i Ystad, men det ska vi inte hoppas för mycket på.

Ikväll är det Big Brother final! Ska bli intressant att se vem som vinner. Själv håller jag på Martin, tidigare på Simon men efter "diskussionen" han hade med Peter tappade han mitt stöd. Vem tror du vinner?

Mina fina! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback