Måndag

Åh, suck, stön - Jag blir så trött!

Tiden går och vi sitter fortfarande i vår lilla lägenhet som bara blir mindre och mindre ju större Alva blir. Jag börjar få panik. Känner mig instängd och mår rent ut sagt skit av det. Hur svårt ska det vara att hitta något nytt?

Annars är livet som vanligt, lilla prinsessan har det bra. Vi ser till att hon inte påverkas av flytt och stress. Hon utvecklas hela tiden och jag njuter av att vara mamma. På onsdag är det föräldragruppen på BVC och lillan ska få busa med andra bebisar, det tycker hon om! 

Vi har några bostäder att titta på i veckan, dessutom har vi visning för vår på söndag. Så tiden vi har över fram tills dess kommer ägnas åt städande, på lördag ska Alva vara hos mormor och morfar över dagen medan vi gör i ordning det sista.

Vi försöker ta en dag i taget och leva för stunden, denna dyrbara tid kommer inte åter. Alva växer hela tiden. Jag önskar bara vi kunde få spendera tiden i ett hem där vi trivs...



Jag gör allt för dig! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback