Måndag

Tiden går så fort att man knappt hinner med!

Radhuset i Stehag var fint, men alldeles för dyrt för att ligga på landet, haha. Men radhuset i Eslöv, wow! Allt vi någonsin drömt om. Vi har bestämt oss för att verkligen försöka få det. 98 kvm, 4 r o k, bra med förvaring, insynsskyddad "trädgård", badkar, tvättstuga, stort förråd, garage + bilplats. Vi kan tänka oss att bo där flera år.

Efter vi varit på visning lämnade vi Alva hos sin mormor och morfar där hon skulle sova över natten. Det gick hur bra som helst, jag fick flera mms med bilder där hon lekte och hade det skoj. Det var jobbigare för mig som grät om vartannat. Efter graviditeten har jag blivit så otroligt känslig och kan gråta av minsta lilla. När jag är glad, ledsen, arg eller något annat!

Hur som helst städade vi lägenheten grundligt och gick och la oss vid 12. Meningen var att vi sedan skulle sova till 10 innan vi behövde gå upp, men det gick ju mindre bra... Jag vaknade flera gånger på natten och gick till slut upp vid sju. Sover ju nästan bättre när jag vet att Alva ligger tryggt i spjälsängen bredvid mig, haha!

Jag tog tåget till Eslöv, och P-H stannade i Malmö för att ha visning. Den var lyckad och vi har redan fått in ett bud som vi troligen kommer acceptera för att kunna köpa vårt radhus.
 


"Vårt" radhus!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback