Onsdag

Inte för att vara sån, men... det där va droppen. Nu rinner bägaren över och inte lite heller, det blir en stor jävla översvämning.

Materiellt är det en sak, där kan jag ge mig för sakens skull. Men när någon trycker ner mig som person och min personlighet då tar jag inte mer. Då räcker det. När någon tar alldeles för mycket energi från mig och lämnar kvar en hel del negativitet så vill jag inte ha den personen i mitt liv. Med tanke på omständigheterna är det synd, men jag orkar inte mer. Nu tänker jag gå vidare i mitt liv utan dig.

Till något helt annat... Vilket väder det är idag! Vi hade tid på BVC idag för 8 månaders kontroll och det gick superbra även om Alva var trött. Hon väger nu 9905 g, är 73,8 cm lång och har ett huvudomfång på 47,3 cm. Följer sin kurva precis på pricken! När sköterskan sa det andades jag ut, eftersom jag varit orolig att Alva ätit alldeles för lite de senaste veckorna.

Molli har det bra, hon myser i soffan stora delar av dagen, resten av tiden busar hon omkring med alla leksaker eller leker med Alva. Inatt tyckte hon det var superkul att bita mig i tån, jag tyckte det var mindre roligt men det är sånt man får ta med en busig liten kattunge i hemmet, haha... :)

Bloggen kommer bli lösenordsskyddad ikväll eller imorgon. Vill inte ha halva mitt liv på internet så att alla kan läsa och vill ha lite mer koll på vem som läser... Hör av er på Facebook eller kommentera här så får ni lösenordet när jag ändrar bloggen.

Angående budandet på vårt drömradhus känns det hopplöst just nu. Priset skjuter i höjden och jag blir ledsen.

Men ja... Life goes on, eller hur var det nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback