Söndag

Uh... Då var det min tur att bli riktigt förkyld. Medan resterande av familjen börjar friska till. Alltid ska det va något! :)

Dagarna går otroligt långsamt här hemma just nu, det finns inte mycket man orkar göra när kroppen lägger all energi på att bli frisk. Vi har orkat dra oss ut ett par gånger för att få lite frisk luft och känna solens värme. I fredags kväll vaknade Alva runt 23 och gallskrek sedan i en timme i sträck, där höll mitt hjärta på att brista. Det var det värsta jag någonsin varit med om i hela mitt liv. Ens lilla bebis skriker och man kan inte göra något för att göra det bättre. Till slut somnade hon helt utmattad i min famn...

Snart ska vi titta på radhuset igen, det kan tyckas konstigt men det är faktiskt andra gången man lägger märke till alla fel och brister. Vilket är viktigt inför budgivningen, som förhoppningsvis sätter fart imorgon. Verkar vara många intresserade men dom kan dra åt helvete, detta är VÅRT! Jag vägrar förlora ännu en budgivning.



Älsklingar! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback